ایرانی های اوساسونا به اسپانیا بازگشتند

ایرانی های اوساسونا به اسپانیا بازگشتند




 

 


ایرانی های اوساسونا به اسپانیا بازگشتند


تاریخ : شنبه ،
9 بهمن 1389

مسعود شجاعي ديدار تيمش مقابل رئال مادريد را از دست داد.


بازيکنان ايراني تيم فوتبال اوساسونا که به همراه تيم ملي فوتبال در رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسيا در قطر شرکت کردند، پس از آنکه ايران نتوانست از مرحله يک چهارم نهايي فراتر رود، روز گذشته به پامپلونا بازگشتند تا در تمرين‌هاي تيم باشگاهي‌شان حضور يابند.

با اين حال نکونام و شجاعي هر دو به دليل مصدوميت قادر نيستند در تمرين‌هاي گروهي اوساسونا شرکت کنند.

روزنامه اسپانيايي زبان ABC گزارش داده است که مصدوميت شجاعي شديد‌تر از نکونام است و به احتمال فراوان بازي روز شنبه اوساسونا در برابر رئال مادريد را از دست خواهد داد. تيم پزشکي اوساسونا با اشاره به اينکه شجاعي از ناحيه ترقوه کتف دست راست آسيب ديده است، گفت: او بايد دو روز فيزيوتراپي کند و پس از آن هم مجددا معاينه خواهد شد. مسعود به احتمال فراوان ديدار با رئال مادريد را از دست مي‌دهد اما هنوز نتيجه نهايي مشخص نيست.

همچنين نکونام که در آخرين بازي ايران در جام ملت‌ها مقابل کره جنوبي دچار مصدوميت از ناحيه زانوي پاي راست شد، پس از ورود به پامپلونا به کلينيک سن ميگل در اين ايالت مراجعه کرد و در آنجا مشخص شد که رباط و مفصل پاي او سالم است.

جواد نکونام ديروز در سالن به فيزيوتراپي پرداخت و امروز هم در تمرين‌هاي گروهي شرکت مي‌کند که البته اين موضوع به بهبود مصدوميتش بستگي دارد. در عين حال کارشناسان فني مطمئن هستند که او مي‌تواند مقابل رئال مادريد به ميدان برود و اينکه او از ابتدا در ترکيب قرار بگيرد به آمادگي او پس از تمرين امروز وابسته است.

اوساسونا در غياب نکونام و شجاعي 4 بازي مقابل سويا، ختافه، ويارئال و آلمريا انجام داد و تنها يک امتياز از اين بازي‌ها کسب کرد.


کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل